buur

Leuker en beter samen leven, door online verbinding tussen bewoners. Buur verbindt via een gratis online sociaal netwerk, bewoners in een straat, buurt en stad met elkaar. Binnen de directe leefomgeving en interesse groepen stuur je makkelijk online berichten aan elkaar, dit creeert ook offline verbinding, veiligheid en geeft mogelijkheden tot samenwerking. Door dit interactieve […]

Read more

dong energy

Klantenambassadeur (Customer Ambassador) Als Klantenambassadeur werkte ik vanuit een vrije rol aan strategische, commerciële projecten, direct rapporterend aan de Algemeen Directeur. o B2B klanttevredenheids- en behoeftenonderzoek met als doel beter in te spelen op de behoeften van de klant o Ketenmanagement klanttevredenheid o Project lead generation i.s.m. met externe partijen o Inventarisatie mogelijke strategie rondom Stroomopwaarts, Slimme […]

Read more

delta loyd

Responsible for end of year campaign period: October 2006 – June 2007 Interim Team Manager for Customer Contact of Delta Lloyd For end of year campaign (renewal contract of customer base) hiring, training and guiding about 60 FTE Customer Contact employees. Results: Succesfull Campaign; High level of customer service perceived. High retention rate of employees over […]

Read more

ECI

Interim role as channel manager reporting to direct marketing manager, goal to increase customer portfolio. Improving quality of sales by introduction of different methods. Increasing sales via different channels and leads generation. increasing customer satisfaction due to add value in sales process.

Read more

KPN

Adding value to sales and service teams, especially via introduction and continous training, coaching to teamleaders, management and empolyees.

Read more

ANWB

Starting a retention team

Read more
Go top