dong energy

Like this post0

Klantenambassadeur (Customer Ambassador)

Als Klantenambassadeur werkte ik vanuit een vrije rol aan strategische, commerciële projecten, direct rapporterend aan de Algemeen Directeur.

o B2B klanttevredenheids- en behoeftenonderzoek met als doel beter in te spelen op de behoeften van de klant

o Ketenmanagement klanttevredenheid

Project lead generation i.s.m. met externe partijen

o Inventarisatie mogelijke strategie rondom Stroomopwaarts, Slimme Meters/ verduurzaming woningen en bedrijven, GreenDesk)

Klantprocessen verbeterd (onder andere):

  • -  Klachtenproces B2C, MKB en B2BResultaat: adequaat klachtenproces volgens NMA- energiekamer, rating voldoende, stijging algemene

    klanttevredenheid (jaarlijkse meting) met 0,7.

  • -  Acquisitieproces B2C, MKBChannel strategie, optimalisatieslag doorlooptijden.

    Resultaat: resultaat; minder uitval, verhoging klanttevredenheid en stijging netto churn

  • -  Opzetten Safe Desk voor B2C en MKBResultaat opvang uitval en behoud, resultaat significante vermindering uitval acquisitieproces, stijging Sales.

 

DONG
Go top